Visar inlägg med etikett Avslutningskant. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Avslutningskant. Visa alla inlägg

söndag 26 februari 2012

Inte klar än

Men nu måste jag gå och sova.
Sprätta och göra om får jag göra i morgon...

Rätt nöjd, men den blev lite för stor.

Natti

Malin