Visar inlägg med etikett Böcker. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Böcker. Visa alla inlägg

torsdag 17 oktober 2013

Inget sytt under solen

Här händer det inte mycket i syrummet. 


Jag har varit mycket i köket. 


Eller ska jag kalla det bageriet?


Mums!


Jag har varit och njutit i skärgården.


Och stickat strumpor. 


Beställde två böcker. 


Gissa vilken som blev min favorit?..


En present kom på posten för ett tag sedan. 


Tack Anne Marlen!!

Malin






fredag 30 augusti 2013

Det ska bli en fröjd

att läsa den nya boken om gamla svenska lapptäcken av Åsa Wettre!!


Den gamla boken är vältummad, en av de allra första böckerna om lappteknik som jag köpte. 

Kanske ska ta och krypa ner i sängen med boken med det samma?

God Natt
Malin