Visar inlägg med etikett Vinst. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Vinst. Visa alla inlägg

måndag 13 februari 2012

Vinst!

Åh så roligt!!

Jag vann i en tävling som Gunilla hade förra veckan.

 Detta kom på posten idag. Tack Gunilla!!!

Out of the box för mig, KUL!
"Chipset" är redan igång, men projektet får vänta, måste transpirera lite andra idéer först, innan det blir kortslutning... ;-)
Kramar från
Malin

måndag 30 januari 2012

Majas utmaning Januari och en vinst!

Maja, jag vet inte om detta kvalar in i din utmaning?
Jag har sällan problemet att jag inte vet vad jag ska sy, men detta är ändå ett projekt, som visserligen pågått ett tag, som är taget ur en gammal tidning från 2008. (Nr 2/08)


KM hittade en bild i denna som han gillade.
Det tog lång tid innan jag startade, men förra sommaren kom jag igång och nu är jag drygt halvvägs.
Mitt semesterprojekt.


Innan min skidsemester hade jag den stora glädjen att vinna i en utlottning hos Anne-Marlene. En fin bok som i svenska kviltvärlden är mycket i ropet just nu. Har bara hunnit bläddra igenom den snabbt, men här kan det nog bli ett och annat projekt framöver?


Ha en bra dag i solen!

Malin