Visar inlägg med etikett Remsbyte. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Remsbyte. Visa alla inlägg

lördag 17 mars 2012

En första sortering av gul/orange byte

Nu har jag packat upp alla mina nya remsor och lagt till mina egna också.
Tack Wivi-Anne, Brita, Lisa, Angelica och Anne-Marlene för era remsor!
Ett särskilt tack till Angelica som initierade och genomförde bytet!

Tack!

Trevlig post

Idag fick jag ett trevligt brev på posten, fyllt med 25 st 2 1/2" remsor i gult och orange från bytet på maillistan där jag är med. Det ska bli kul att packa upp dem, sortera och planera!



Har hunnit sitta en stund vid symaskinen ikväll också, där sydde jag ihop gröna bitar till mina påsk-bordstabletter, som jag tvivlar på att de blir klara innan påsk..

Trevlig helg!