Min kollega och vän slutar på min arbetsplats idag.
Jag har nog inte förstått det än.

Jag kommer att sakna henne.
Hon tycker om ugglor.
Och ROSA
Hon reser bort under julledigheten, så en neccesär och en liten förvaring sydde jag henne.
Lycka till på ditt nya arbete vännen!
Ugglorna är Hedwig och Herbert från Northen Quilts, den stora neccen är den största varianten av Noodlehead´s open wide zippered pouch, den lilla är efter eget huvud. De stora tygerna köpte jag hos Kristina på Quiltbiten när jag var där på kurs, resten är scraps - bla från två klänningar som mamma sydde till sig själv och min lillasyster när vi var små, någon bit kommer också från Maja och jag vill härmed anmäla mitt bidrag till sista månaden i Majas scrapsutmaning 2013.
Malin


































