tisdag 23 augusti 2011

Att sy kvartscirklar, drunkard´s path

Har faktiskt både ikväll och igårkväll hunnit sy några sömmar på min nya kvilt. Några får jag sprätta igen, men vad gör det när de allra flesta blir bra.

Om ni inte sett det förut så har Elisa´s Backporch några bra tutorials på hur du syr, med eller utan nålar. Jag syr utan, som för det mesta.

Nu ska jag sprätta 4 block som inte gick igenom granskningen.

Sedan får det bli duschen, har inte kommit dit ännu efter kvällens lilla löptur.

Malin

1 kommentar:

  1. SNYGGT ARBETE!!!

    Blir avundsjuk! Kvällens "lilla löptur".
    Det fanns en tid när jag var ute och hade löpturer några gånger om dagen, men benhinnor och knän vill inte längre! Försökte i förra veckan, men skogspromenader är bättre!!!
    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar, jag blir lika glad för alla!
/ Malin