lördag 2 augusti 2014

Gul är kul!!


Så roligt med nya garner som jag var så nyfiken på!
Handfärgad ull/ syntet (75/25)


Köpt av Manduzana.
Överraskande mjukt!


Så nyfiken att jag måste starta ny stickning direkt!


Solgul färg, eller snarare äggulegul! Härlig!


Den gamla stickningen som var så spännande förut känns inte lika angelägen längre..
Speciellt sedan jag såg att jag vänt flätorna fel på ett ställe. Det är så besvärligt att "bakåtsticka" så det får vara.. Det har blivit en del av den varan ändå på dessa. 
Gillar flätorna skarpt fortfarande!!



Idag fick det gula projektet följa med till badet. 


Efter badet åt vi våfflor med färska jordgubbar. Mums!

Fortsatt skön sommar på er!

// Malin






2 kommentarer:

  1. Vilka fina färger och så härliga sockor det kommer att bli!
    kram

    SvaraRadera
  2. Tummen upp för gult garn, bad, jordgubbar o våfflor... du har haft en toppendag!
    Ha en skön helg, kram.

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar, jag blir lika glad för alla!
/ Malin