onsdag 23 november 2011

Hemma idag också

Dottern och jag är hemma idag också, nu plussade vi på lite ögoninflammation också på unga fröken..
Idag har hon inte sytt så jag tänkte jag skulle visa något jag sytt till henne istället.
Mönster och inspiration i "Flowerpower-patchwork" av Anne-Pia Godske Rasmusen
I denna har hon sina juveler..
Den är sydd i samma tyger som hennes överkast, nallarna kommer från gardinerna.
Korgen/Burken/Påsen var nog färdig i juli, men har inte bloggat den tidigare.

Idag har jag hunnit sy och skära lite när Maja badade, vilade och tittade på film.

Ett litet julprojekt som nu i allafall är påbörjat, vi får väl se till vilken jul det blir klart.
Nu dags att åka och hämta storebror.

Malin

2 kommentarer:

Hej!
Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar, jag blir lika glad för alla!
/ Malin